Thursday, September 27, 2012

Bali In Memory Feb 2012

Hari ini ada rasa sikit frust, tapi itu semuakan ujian Allah. Jom layan I kat sini. I nak show off hotel-hotel yang I duduk masa holiday di Bali bersama Company Trip Puan Azian bulan Feb 2012 yang lalu. Tak terlewat lagi kan. Biasalah my kazen ni kalau gi holiday memang akan cari hotel yang selesa, tempat makan yang sedap dan melawat tempat yang indah-indah.  I like you ziyan. Weall pergi selama 5hari dan pindah randah tinggal di 3 tempat.

Yang ni first day kami duduk  di BEJI UBUD RESORT, Recommended kepada yang suka keindahan kampung dan pepohon yang menghijau. Mendamaikan jiwa dan menyejuk mata memandang.I suka landsacpenya. rasa damai di hati. Kat hotel ini ada banyak swimming pool, depan bilik, tepi bilik dan dilereng bukit. Memang cantikI tell you. sound like promo.







Yang ini pulak di atas gunung di Kintamani LAKE VIEW HOTEL. Pemandangn memang walaaa., best giler.  Menghidup udara segar dikedinginan pagi bersama secangkir kopi panas menanti kehadiran mentari pagi yang terbit dicelah gunung ditepian tasik. Setelah terbit  mentari pagi dipertontonkan pula peubahan warna alam yang sangat menakjubkan. Syukur alhamdulillah aku diberi peluang oleh Nya untuk menyaksikan keindahan alam ciptaanNya.









 Setelah puas mengnikmati keindahan alam rindu pula pada kebisingan kota. Sebelum berangkat pulang, tidur semalaman di TANAYA BED & BREAKFAST yang tak sunyi dari hiruk pikuk.  Kat sini I show-off gambar katil dan tempat sarapan saja sesuai dengan nama hotelnya.




Sekaian dulu sesi menunjuk-nunjuk.  If you need further info about these hotels, please GOOGLE.  :-)

BYE.



4 comments:

  1. Amboi mekkkkk.. tetiba aku windu kampung aku kat Bali. esp. UBUD weiiiii... rasa2 macam nak ke sana lah.. ticket murah je tu.. jom pegi 3 hari. jemaat, sebtu, ahad malam kita chaw.. amacam beb.. kau tgk lah ticket.. murah je tu dah.. aku gatal lahhh...'kaki akuuuu'..aku sikit2 je gatal ni..heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom lah. aku no hal nyer. bulan berapa yang murah nya tu.

      Delete
    2. waduh da dapat lesen agung mek!!

      Delete
    3. kalau dapat lesen agung seumur hidup mcm ziyann lagi best. ni asyik kena renew saja.

      btw apasal dah tukar nama jadi mek ni. kita orang johor lah, ini pak ngah punya kerja lah ni rindu kat org pantai timur.

      Delete