Wednesday, February 11, 2015

Setahun Sekali...

السلام عليكم

Ada blog tapi tak boleh dipanggil blogger kerana update nya setahun sekali. . Kalau ada masa cuma upload gambar di IG dan FB. Mood berblog ni sentiasa kelaut paling dalam dah tahap MH370 rasanya, cuma keajaiban yang dapat menemukannya. 

Apa pun memang rindu nak berblog, banyak peristiwa yang hanya terpendam di memori sendiri. Banyak juga yang diri sendiri pun dah lupa. Faktor usia memang banyak merubah ingatan ini. 



Apa jua yang aku tempuhi didunia yang fana ini, doakan moga kaki ini akan terus melangkah ke arah kebaikan.   In Shaa Allah.

A097
Dan katakanlah: "Wahai Tuhanku, aku berlindung kepadaMu dari hasutan Syaitan-syaitan
(Al-Mu'minuun 23:97
A098
"Dan aku berlindung kepadaMu, wahai Tuhanku, supaya Syaitan-syaitan itu tidak menghampiriku".
(Al-Mu'minuun 23:98




 

3 comments:

  1. Bukan 5 tahun sekali ke????

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha .... lps ni rasa nya 5 tahun sekali sbb dah makin tua

      Delete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete